omnibus - księgarnia
My status
A A A

Blended Learning

 

BLENDED LEARNING – NOWY WYMIAR NAUKI JĘZYKA ANGIELSKIEGO
W SJO OMNIBUS
 
Czas, w którym żyjemy wymaga od nas zmian, elastyczności i maksymalnej efektywności.
Te trzy elementy łączy w sobie nowa forma szkoleń korporacyjnych – blended learning.

 

BLENDED LEARNING - CO TO TAKIEGO?

 


 

 

BLENDED LEARNING ŁĄCZY:

- klasyczna naukę z nowoczesną technologią,

- doświadczenie lektora z innowacyjnymi metodami nauki,

- interakcję na zajęciach z samodzielną nauką.

 

BLENDED LEARNING ODPOWIADA NA PYTANIA:

- jak umożliwić systematyczną naukę pracującym z dala od firmy,

- jak zachęcić do nauki poza klasą,

- jak motywować do systematycznej nauki i monitorować postępy.

 

BLENDED LEARNING - KORZYŚCI DLA PRACODAWCY:

- wyraz zaufania i optymalizacja inwestycji w kadry,

- minimalizowanie oderwania od pracy i dostosowanie do specyfiki branży,

- lepsze monitorowanie przebiegu nauki ukierunkowanej na aktywność uczestnika i osiągnięcie sukcesu.

 

BLENDED LEARNING - KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

- elastycznośc trybu nauki i harmonogramu zajęć,

- dostosowanie elementów blended learning do wymagań kursu, poziomu zaawansowania językowego uczestników i mozliwości nauki stacjonarnej,

- nauka kreatywnego rozwiązywania zadań i poszukiwania twórczych rozwiązań.

 

Warto dołączyć do liderów nowoczesnych technologii informacyjnych stosowanych w szkoleniach. Z blended learning korzystają m.in. IBM, Microsoft, Rząd Stanów Zjednoczonych, Uniwersytet w Oxfordzie.

 

BLENDED LEARNING  w SJO OMNIBUS to kierunek szkoleń XXI wieku i trwała inwestycja w ludzi oparte na solidnym doświadczeniu i profesjonalizmie naszej kadry lektorskiej oraz najwyższej jakości materiałach dydaktycznych.

 

PODOBNIE JAK PAŃSTWA, INTERESUJĄ NAS WYŁĄCZNIE NAJLEPSZE ROZWIĄZANIA.

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i przedstawimy LEKCJĘ POKAZOWĄ.

 

O blended learning piszą również: 

How can we encourage our students to learn outside the classroom? How can we integrate traditional classroom teaching with hi-tech alternatives? (British Council, Brussels, 2006). Więcej na http://www.britishcouncil.org/brussels-learning-blended-learning.htm 
Blended learning can be defined as teacher and technology working together. (Stephen Hargreaves, Belgium, 2009). Więcej na http://www.hltmag.co.uk/oct09/mart01.htm

 

 



W witrynie eOmnibus.pl stosujemy cookies i podobne technologie m.in. w celach reklamowych, statystycznych lub usługowych.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
W każdym czasie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej na wszystkoociasteczkach.pl